Tuesday, January 1, 2013


 DEMAM KAWIN !

..Assalammualaikum..


Tahun baru dh masuk, tahun lama dh pun ditinggalkan tp "demam kawin" ni still merebak kesana kemari, dh macam bau durian, kalau dh makan 2 pergi mana2 pun bau durian still ada kn2...Bukan apa, boleh dikatakan setiap hari saya dengar cerita pasal perkahwinan ni naik seram dgrnya.haha


Tak percaya ni buktinya:

1. Kat Rumah : cakap pasal kawin
2. Dalam Facebook : bnyak status and pic org kawin
3.Bukak Blog Org: gambar kawin
4. Chat gn kawan: cerita pasal kawin [ bukan awak tau ]
5. Baca Novel : pasal rumahtangga [t'masuk dlm p'khwinan lah 2]
6. Call mak: mak bagitau pasal sepupu nk kawin and siap tnya lagi anak mak ni bila lagi??adoi..
7. Tonton youtube: pun pasal perkahwinan [tah sape2 tah, semua nk tngok]

ermm...Banyaklah kalau nk bg tau semua sampai besok pun tak habis2 tau. Jadi bg saya "Perkahwinan itu lumrah alam". kita kena terima kehadirannya..cewahhh!!

So, saya nk wish sikit lah:
Kepada kwn2 saya yg sudah berkahwin, saya ucapkan tahniah. semoga anda semua bahagia bersama yg tersayang 
dan buat yg bakal nk b'kwin ni..saya akan doakn jugak..jgn wisau ea.
[semoga segala perancangan dan usaha kamu berhasil dan diredhai illahi]


pesanan buat diri sendiri: hai apa yg ditunggu lagi g lah cari calon cepat, doa bnyak2, ALLAH pasti perkenankan [Allah kan maha mengetahui lagi maha mendengar] :D


~THE END~





3 comments: