Sunday, December 30, 2012

Salam ku ucapkan kpd you, yes you.


12.55 a.m..

kenapa dgn waktu ini, adakah dia waktu yg bertuah buat saya..ermm ofcoz No! Actually waktu ni mengingatkan saya bertapa singkat dan pendeknya waktu itu..and now i realize that i need someone that can be my soul mate..ermm ea ke? hahaha yup sobab eh sebahagian dari kawan2 seperjuangan saya, sepupu2 saya, jiran saya bakal, and sudah atau mungkin sedang merancang untuk mendirikan sebuah Mahligai indah tetapi saya, tentu lah belum lagi...errkk..

 bukan apa ramai sangat yg sibuk menperkatakaan pasai Perkahwinan...almost everyday i heard about weeding 3X...huuh its make me feel that i ni x laku.eee geram..but....

"its ok mybe my jodoh will come when i finish my study..who knows"..Insyaallah 
(kata hati kecik ini je lah) haha

mahu or x mahu saya kena terima jugak hakikat sebenarnya saya blum ketemu jodoh..

dan mahu x mahu saya mesti terima kenyataan bahawa kwn baik saya ima hashim sudah bertemu jodohnya dan bakal membina Mahligai indah...


so, as friends saya akan berdoa untuk kebahagiaan mereka bersama. and this my "DOA" for my sweet best friends :

IMAH:
ya allah
engkau perkenankan lah segala hajat dan keinginan kwn ku  untuk membina mahligai istana mereka.

itu je ke aku mampu doa? ermm mestilah tidak!!..bak kata orang ramai [ doa yang makbul ialah bila kita mendoakn seseorang itu tanpa pengetahuan org itu] 
so, awak imah saya doa senyap2 je..untk hidup awk jugak..



~Sunber dari FB~
Imah lawa x pelamin ni..Lawa kan..APa lagi cepat2 lah tempah..


~TEhee~



2 comments:

  1. awk...tq!!! pelamin ni comellll sgt...sy pun angan2 nk wat camni

    ReplyDelete
  2. ur welcome..haha jgn angan2 awak baik tempah cepat..hehe tunang pun boleh jugak..:)

    ReplyDelete