Saturday, December 29, 2012

BEST FRIENDS



BEST FRIENDS

~SalaM persahabatan dari saya~

Entry kali ni nak cite pasal persahabatan..ea mmg semua org ada kwn tp kwn korang x sehebat lah nak dibandingkn dgn kwn2 saya.. serious ni btol, kwn saya hebat2 belaka.. x caya leh tngok di sini: 

 Ima 


Nama dia Halimatulsaadiah. saya suka nama ni, nama org dulu2 hehe
Dia cikgu tadika tau. Hebat kan. kalau nk dibandingkan dgn cikgu2 yg lain, cikgu tadika lah paling hebat sbb dia mendidik anak2 yg baru nk membesar, cikgu2 lain meneruskan aja untuk membimbing mereka ke jalan yg betol kn...hehe
[jgn mrh ea cikgu2 yg lain: peach yo]


Mai


in pulak nama dia Maizatul Hidayah.. dia org kedah! sbb 2 kot nama org panggil dia mai kot! haha
[gurauan semata]
dia ni mempunyai daya ingatan yg kuat,dia leh m'gingat setiap kata2 yg baik mahupun x, 
[dia sentiasa meningatkan saya itu ini mcm2 lah] 
 hebat bukan.


Ezaty



saya panggil dia ejat.sbb dia suka so saya panggil je lah..haha
nama bapak dia unik [enche' omar] kn unik kan
Kwn saya ni hebat, dia leh wt keje dgn cepat..semua cepat..hebat
lagi2 bile wt asgmnt..[ saya yg start dulu dia yg habis dulu]..bukan itu je dia ni suka and pandai amik gmbr lgi2 gambar kami [cantik je nmpak] haha
Hebat bukan


Mia


Nama dia mia sara..ops bukan Nur Amira.
orang nya jawa duk johor.
paling hebat pasal dia ni kn..dia ni leh survive sowang2,
 wt keje leh sowang2, hantar eseimen leh sowang2..tp sowang2 pun dia tetap rindu kt saya..haha

hebat and cantik kan kwn2 saya ni 

[actually bnyak sebenarnya kehebatan kwn2 saya ni tp kita pilih yg kita ingt lah ea..haha]



Next friends next entry ea [ tunggu lah tau]


~TEhee~


4 comments:

  1. hahaha..2 baru ckit..nanti ada bnyak lagi tau..huhu :)

    ReplyDelete
  2. biler wak...xsabr nk bce...
    ha....eja nme sy cmni...HALIMAHTUSSA'DIAH BINTI HASHIM....hahhahah

    ReplyDelete
  3. ermm..nanti lah bila free..huhu
    ~lah slh lgi tulis...maafkan saya ea awak kwnku.:)

    ReplyDelete